tiistai 24. huhtikuuta 2012

Vanhoista romppeista eroon ja uusia tilalle


Mulla on ollu kirppispöytä viikon päivät järkikirppiksellä. Huomenna menen hakemaan myymättä jääneet kamat pois. Tänään, kun kävin järkkäämässä pöytää siellä, olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin pöytä oli tyhjennyt tavaroista. Lähinnä myin Helgan pieniksi jääneitä vaatteita, muutamia mun pieneksi jääneitä kenkiä (niisk) ja joitain vanhoja astioita. Voin kyllä lämpimästi suositella tuota kirpputoria, jos on suunnitteilla myydä vanhoja tavaroita. Siellä on mukava henkilökunta, ja asiakkaita näyttää käyvän hyvään tahtiin päivittäin. 

Tietenkin olen kierrellyt kirpparilla myös löytöjen toivossa. En ole tehnyt mitään erikoisia löytöjä, mutta nämä pari juttua kiinnittivät tänään huomioni. Valokuvat puhukoot puolestaan. 



Käykäähän joku nappaamassa, jos haluatte AIDON Guccin laukun 5,50€. Tai jos on tarvetta "talouskäsineille", vain 0,20 €. Myytävänä oli myös osittain käytetty X-tra merkkinen muotovaahtoputeli 0,50 €.

Tänään tuhlasin nuo kirpparilta tulevat rahat Cath Kidstonille. Oon hirviän hyvä tuhlailemaan näin niinku etukäteen. Näistä hankinnoista juttua myöhemmin. 

Ankku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright : Ankkula. Sisällön tarjoaa Blogger.